2021-02-03

Wybór pierwszej pracy – dlaczego Call Center?

Pierwsza praca wiąże się z zupełnie nowym rozdziałem w życiu. Poznajemy nowych ludzi, zdobywamy nowe umiejętności i, po raz pierwszy, zostajemy wynagradzani za swój czas i efekty jego pożytkowania. To wydarzenie związane jednocześnie z nadzieją i silnym stresem – kombinacja, której doświadczymy jeszcze niejednokrotnie. Nad wyborem więc warto pochylić się z namysłem ale i otwartą […]

2021-02-02

Rola technologii w obsłudze klienta

W pracy z klientem nie do przecenienia są empatia i cierpliwość – to wie większość z nas. Ci jednak, którzy operują w branży na co dzień wiedzą również jak ważne są elementy nowych technologii, które funkcjonują nieco w cieniu pierwszoplanowej, ludzkiej relacji. Od lat przyzwyczajamy się do tego, że relacje międzyludzkie coraz częściej odbywają się […]

2021-02-01

Trudne, trudniejsze, najtrudniejsze – co jest czym w Contact Center?

Niejednokrotnie, zwłaszcza debiutanci, tak rynkowi jak Call Centrowi, z niepokojem dopytują o stopień trudności poszczególnych projektów. Nowe wyzwanie jest dla nich niejasne i tajemnicze, nic więc dziwnego, że chcą się dowiedzieć co ich czeka. Odpowiedź na to pytanie nie jest jednak prosta. Postaramy się więc odpowiedzieć, nie w kilku słowach a w kilku treściwych akapitach. […]

2021-01-21

5 cech dobrego sprzedawcy

Ojciec jednego z najwybitniejszych pięściarzy naszych czasów, Floyda Mayweathera Jr wspomina, że kiedy Jego syn był jeszcze niemowlęciem  łapczywie wyciągał dłonie po bokserskie rękawice. Pewnie nie bez przyczyny był fakt, że Floyd Mayweather Sr podtykał maluchowi rękawice przy każdej możliwej okazji, jednak w pamięci ojca czempiona zachowało się wspomnienie, mistycznego niemal, znaku, że syn zostanie […]

2021-01-20

Czym się kierować przy wyborze outsourcera?

Na naszym blogu staramy się odpowiadać na wiele istotnych, z naszego punktu widzenia, pytań związanych z branżą  Contact Center. Objaśnialiśmy już niektóre pojęcia, rozjaśnialiśmy procesy zachodzące w CC, zabrakło jednak odpowiedzi na kluczowe pytanie: które z rozwiązań wybrać?                 Stoimy przed półką sklepową. Na linii wzroku rysuje się ściana podobnych opakowań. Zbliżona cena, sposób działania. […]

2021-01-14

Praca zdalna a motywacja zespołu

Temat pracy zdalnej towarzyszył niektórym spośród nas do ubiegłego roku. Od 10 miesięcy zaś, jest blisko znany szerszemu gronu osób. Poza łatwymi do zauważenia atutami ma również wady spośród, których wyjątkową uciążliwą jest jej wpływ na poziom motywacji pracownika. W oderwaniu od bardziej naturalnych form kontaktu zaczyna ona pikować a od sprawności działań managerskich zależy […]