Call center databroker prowadzi obsługę ruchu telefonicznego wychodzącego oraz przychodzącego. Dzięki niezbędnym narzędziom, rozwiązaniom teleinformatycznym
i zespołowi doświadczonych sprzedawców odnosimy sukcesy zarówno w sektorze B2B jak i B2C.
Dlaczego warto współpracować z nami
w zakresie call/contact center?
Elastyczność
Współpracujemy zarówno z Klientami posiadającymi indywidualny system sprzedaży i raportowania, jak i Klientami chcącymi skorzystać z proponowanych przez nas rozwiązań.
Bezpieczeństwo
Charakteryzuje nas znajomość zagadnień prawnych i konsekwentne przestrzeganie ich w codziennej pracy.
Komfort
Kompleksowo obsłużymy i zoptymalizujemy zlecone nam procesy.
Skuteczność
Nasza wykwalifikowana kadra trenerów i supervisorów dba o wysoką jakość i efektywność prowadzonych przez zespół procesów sprzedażowych/obsługi Klienta.
Profesjonalizm
Gwarantuje go nasze wieloletnie doświadczenie i zdobyte kompetencje.
Konkurencyjność
Prowadzenie wielokanałowej komunikacji z Klientem i nowoczesne systemy teleinformatyczne pozwalają nam zdobywać istotną przewagę na rynku w swojej dziedzinie.