Call center databroker prowadzi obsługę ruchu telefonicznego wychodzącego oraz przychodzącego. Dzięki niezbędnym narzędziom, rozwiązaniom teleinformatycznym
i zespołowi doświadczonych sprzedawców odnosimy sukcesy zarówno w sektorze B2B jak i B2C.

Specjalizujemy się w:

  • prowadzeniu i optymalizowaniu procesów sprzedażowych,
  • umawianiu spotkań,
  • obsłudze klienta,
  • realizowaniu kampanii informacyjnych i leadowych,
  • badaniach ankietowych rynku.

Dlaczego warto współpracować z nami

w zakresie call/contact center?

ikona

Elastyczność

Współpracujemy zarówno z Klientami posiadającymi indywidualny system sprzedaży i raportowania, jak i Klientami chcącymi skorzystać z proponowanych przez nas rozwiązań.

ikona

Bezpieczeństwo

Charakteryzuje nas znajomość zagadnień prawnych i konsekwentne przestrzeganie ich w codziennej pracy.

ikona

Komfort

Kompleksowo obsłużymy i zoptymalizujemy zlecone nam procesy.

ikona

Skuteczność

Nasza wykwalifikowana kadra trenerów i supervisorów dba o wysoką jakość i efektywność prowadzonych przez zespół procesów sprzedażowych/obsługi Klienta.

ikona

Profesjonalizm

Gwarantuje go nasze wieloletnie doświadczenie i zdobyte kompetencje.

ikona

Konkurencyjność

Prowadzenie wielokanałowej komunikacji z Klientem i nowoczesne systemy teleinformatyczne pozwalają nam zdobywać istotną przewagę na rynku w swojej dziedzinie.