Michał Ćwik
Prezes Zarządu & Dyrektor Operacyjny
Z databroker S.A. związany od września 2008 roku. Obecnie odpowiada za zarządzanie strukturą operacyjną contact center oraz nadzór nad realizowanymi projektami telemarketingowymi. Z branżą Contact Center związany od ponad 10 lat. Efektywny menadżer z bogatym doświadczeniem w koordynowaniu kluczowych obszarów, wspierających dział operacyjny (rekrutacja, szkolenia, kontrola jakości). Michał odnosił też sukcesy w zarządzaniu działem operacji – kierowanie projektami ubezpieczeniowymi i wydawniczymi to istotny element Jego zawodowej biografii. Posiada znaczne doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu programów szkoleniowych, oraz w tworzeniu strategii sprzedażowych z wykorzystaniem contact center dla firm funkcjonujących na rynkach wydawniczych, ubezpieczeniowych, FMCG, sprzedaży powierzchni reklamowych czy sprzedaży energii. Ceniony za szeroką wiedzę i profesjonalizm, przy jednoczesnym ogromnym poczuciu humoru i swobodzie w działaniu.
MACIEJ TARASIEWICZ
DYREKTOR CONTACT CENTER
Od 2009 roku Maciek konsekwentnie buduje swoje doświadczenie w branży Contact Center. Przechodząc kolejne szczeble kariery: koordynował i nadzorował pracę zespołów, kierował projektami, obecnie zaś, jako Dyrektor Contact Center, zawiaduje kompleksowymi działaniami budującymi firmę jako efektywną całość. Szczególnie blisko związany z branżą wydawniczą, miał jednak okazję sprawdzać się także w innych obszarach rynku. Maciek jest przede wszystkim sprawnym praktykiem i człowiekiem czynu, i to w realnym działaniu ujawnia się Jego najlepszy i najpełniejszy obraz.
Michał Pruchniewicz
Doradca Zarządu
Z databroker S.A. związany od kwietnia 2008 roku. Michał już od niemal dekady zdobywa doświadczenie w branży call center, a także jako broker baz danych, gdzie łącząc swoje zdolności analityczne i marketingowe, stale przyczynia się do sukcesów realizowanych przez firmę projektów. Obecnie Michał odpowiedzialny jest za utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z Klientami jednocześnie koordynując projekty bazodanowe, loterie promocyjne, programy lojalnościowe i wdrażanie oraz koordynowanie kampanii telemarketingowych. Michał to uosobienie pasji, motywacji i optymalizacji. Dzięki konsekwentnemu działaniu (swojemu i podległego zespołu), znacznemu doświadczeniu i umiejętnościom, Michał potrafi rozkręcić nawet najtrudniejsze projekty.
Agata Ryba
Account Manager
Z databroker S.A. związana od 2012 roku. Doświadczony Manager, który, przechodząc przez różne szczeble kariery w Call Center, opanował „multitasking” do perfekcji. Obecnie zawiaduje kilkoma projektami sprzedażowymi i leadowymi, zarówno w sektorze B2B, jak i B2C, odpowiadając za koordynację prac podległego zespołu. Agata to osoba dynamiczna, z kreatywnym umysłem, potrafiąca w pełni wykorzystać potencjał chwili.
Adam Romanowski
Kierownik Projektu
Od 2019 roku Adam w sposób dynamiczny przechodził przez kolejne szczeble kariery w branży Contact Center. Jest doświadczony zarówno w kampaniach leadowych, sprzedażowych oraz badaniach konsumenckich i biznesowych. Dzisiaj całe nabyte doświadczenie wykorzystuje w codziennym wsparciu zespołu w realizacji celów ilościowych i jakościowych. Do tematów podchodzi w sposób konkretny i analityczny
Julia Choroś
Specjalista ds. Rekrutacji
Z databroker S.A. związana od 2021 roku. Julia od początku konsekwentnie zdobywa swoje doświadczenie w rekrutacji. Jest odpowiedzialna za całokształt spraw związanych z organizacją, koordynacją i nadzorem prac w zakresie rekrutacji i szkoleń. Współpracuje z kierownikami poszczególnych działów, osobiście prowadzi proces rekrutacji oraz dopełnia wszelkich formalności, związanych z zatrudnieniem nowych pracowników. Odpowiada również za budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Magda Kowalska
KIEROWNIK PROJEKTU
Z databroker związana od maja 2014 roku. Doświadczenie zdobyła przechodząc przez kolejne szczeble kariery, poznając funkcjonowanie Call Center w każdym jego obszarze. Prowadzi kampanię sprzedażowe i leadowe, zarządzając kilkunastoosobowym zespołem. Magda to osoba która potrafi pogodzić trud związany z realizacją wyników z ludzkim podejściem do członków zespołu.