Rynek pracy zmienia się na naszych oczach. Liczba ofert pracy zdalnej, rozmów rekrutacyjnych prowadzonych za pośrednictwem telefonu lub komunikatorów internetowych jest, z oczywistych względów, nieporównywalna z tą sprzed roku. Przy okazji kolejnych przekształceń powraca dyskusja na temat sposobów poszukiwania pracy. Jak skonstruować swoje CV? Czy ten dokument jest jeszcze niezbędny? O tym za chwilę. […]


2021-02-11
Wzrost naszego biznesu oznacza nie tylko wyostrzenie jego jasnych barw. Charakteryzuje się również szerszym zakresem zadań, obowiązków oraz większym ciężarem odpowiedzialności, która na nas spoczywa. Możemy to odczuć nie tylko po puchnącej skrzynce odbiorczej naszego adresu mailowego ale też na przykładzie funkcjonowania Biura Obsługi Klienta. BOK jest szczególnie podatny na przeciążenia zarówno sezonowe lub występujące […]

2021-02-09
Nowa praca prócz ekscytacji, zaciekawienia i powiewu świeżości potrafi przynieść nam uczucie ciężaru w brzuchu i zawroty głowy. Nowe miejsce, nowi ludzie. Z tego prostego równania wyłania się silny stres i napięcie, które towarzyszy nam zwłaszcza pierwszego dnia. Jak sobie poradzić z natłokiem wrażeń i dobrze wypaść w oczach nowych współpracowników i współpracowniczek? Na co […]

2021-02-09
Sprzedaż Zacznijmy od jednej z podstaw naszego funkcjonowania. Umiejętności sprzedażowe stanowią fundament działalności CC. Nawet projekty nie skupiające się przede wszystkim na tym aspekcie, wymagają odpowiedniego warsztatu sprzedażowego. Solidne Contact Center zawsze dysponuje zasobem specjalistów i managerów, którzy wiedzą jak sprzedawać i mają odpowiednie doświadczenie w tej dziedzinie. Jeśli CC działa wieloaspektowo (a firmy […]

2021-02-05
Rok 2020 z pewnością zapamiętamy na długo. Weszliśmy w niego po hitchcockowsku, trzęsieniem ziemi w postaci pandemii a żegnaliśmy wciąż zasłonięci maseczkami i przyłbicami, z nadzieją na spokojniejsze, bezpieczniejsze czasy. Jaki będzie rok 2021 – tego nie wiemy. Wiemy za to jak wygląda do tej pory. Co u nas, jak nam idzie, czego się spodziewać […]

2021-02-04
Budowa pozytywnego wizerunku marki nigdy nie oznacza błyskawicznej akcji. To długotrwały proces wymagający systematyczności i konsekwencji w działaniu. Z drugiej jednak strony, jego realizacja może być pomocna przy okazji prowadzenia codziennych operacji biznesowych. W wielu źródłach można znaleźć całkiem bogate kompendium wiedzy na temat wywierania dobrego, pierwszego wrażenia. Z artykułów, książek i filmów instruktażowych […]