Sprzedaż
Zacznijmy od jednej z podstaw naszego funkcjonowania. Umiejętności sprzedażowe stanowią fundament działalności CC. Nawet projekty nie skupiające się przede wszystkim na tym aspekcie, wymagają odpowiedniego warsztatu sprzedażowego. Solidne Contact Center zawsze dysponuje zasobem specjalistów i managerów, którzy wiedzą jak sprzedawać i mają odpowiednie doświadczenie w tej dziedzinie. Jeśli CC działa wieloaspektowo (a firmy outsourcingowe z reguły tak funkcjonują) z pewnością dysponuje odpowiednimi ludźmi i infrastrukturą, która uruchomi Twoje słupki sprzedaży.
Obsługa Klienta
Jeśli Twoja firma się rozrasta i potrzebujesz szybko i sprawnie zagospodarować kolejne, napływające zgłoszenia, wsparcie Contact Center może okazać się wyjątkowo pożądane. Obsługa infolinii wymaga nie tylko wiedzy merytorycznej i umiejętności miękkich. Wymaga dokładnej znajomości przepisów, stosowania odpowiednich formuł i oczywiście technologii odpowiadającej za przekierowywanie i odpowiednie grupowanie zgłoszeń. Możesz stworzyć własny dział od podstaw, jednak CC zapewnia gotowe i weryfikowalne odpowiednimi referencjami rozwiązania. Zlecenie obsługi klienta firmie z zewnątrz jest wyjątkowo dobrym rozwiązaniem, zwłaszcza dla firm, które chcą zajmować się przede wszystkim wzrostem własnego biznesu bez konieczności rozpraszania się dodatkowymi czynnościami, które nie należą do podstawowej działalności firmy.
Generowanie leadów
Zależy Ci żeby Twoi handlowcy odbywali więcej spotkań? Nie jesteś zadowolony/a z dotychczasowej aktywności, skuteczności i jakości rozmów Twoich sprzedawców? Być może to znak, że pora zastanowić się nad odpowiednim wsparciem. Nie ma potrzeby powtarzać zdań na temat technologii i znajomości przepisów (choć zwłaszcza nad tym drugim warto się pochylić i zastanowić czy działamy z poszanowaniem wszystkich zawiłości prawnych), warto jednak wspomnieć o wygodzie uzyskiwania leadów o wymaganej przez nas jakości i profilu odpowiadającym naszemu klientowi docelowemu.
Docieranie do nowych grup klientów
Tym razem punkt szczególnie z punktu widzenia naszej działalności. Jako broker baz danych mamy zarówno dostęp do szerokiego wachlarza kontaktów biznesowych jak wiedzę na temat ich odpowiedniego grupowania i budowy nowych baz pod profil opisany przez naszego klienta.
Weryfikacja skuteczności naszych działań
Jeśli Twój dział handlowy przeżywa trudniejszy okres, lub szukasz nowych pomysłów i ścieżek wzrostu dla Twojego biznesu – w CC odnajdziesz odpowiednie wsparcie. Jednym z pomysłów jest zlecenie przeprowadzenia akcji ankietowej, która zweryfikuje skuteczność dotychczasowych pomysłów, pomoże w zaplanowaniu nowych działań i posłuży jako uzupełnienie procesu kontroli jakości.
Wymieniliśmy tylko 5 z o wiele większej liczby możliwych dróg wsparcia jakie branża CC może Ci zaoferować. Nie wspomnieliśmy o obsłudze czatu, mailingu do klientów, wysyłki SMS i innych możliwościach. Nie zrobiliśmy tego z prostego powodu. Wiemy, że nie masz wiele czasu na czytanie o nowych rozwiązaniach. Oszczędzasz go przede wszystkim na praktyczne działanie. W związku z powyższym – zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy pewni, że nasza branża będzie w stanie wiele zaoferować również Twojemu biznesowi.
Radosław Wnukowski
databroker S.A.