„Wyzwanie telemarketera. 7 kroków do poprawy wyników” – https://databroker.pl/wyzwanie-telemarketera-7-krokow-do-poprawy-wynikow/ „Rozmowa rekrutacyjna w 5 prostych krokach” – https://databroker.pl/rozmowa-rekrutacyjna-w-5-prostych-krokach/ „5 cech dobrego sprzedawcy” – https://databroker.pl/5-cech-dobrego-sprzedawcy/ „Efektywna sprzedaż w 5 krokach” – https://databroker.pl/efektywna-sprzedaz-w-5-krokach/Jak łatwo wywnioskować z powyższych tytułów, lubimy dawać wskazówki i kierować czytelników w słusznym, naszym zdaniem, kierunku. Skoro zaś działamy w branży CC, tejże właśnie dotyczą nasze […]

2021-04-06
Czytając ogłoszenia rekrutacyjne zamieszczane w sieci, mamy okazję poznać oczekiwany profil potencjalnego pracownika. Jaki jest więc portret specjalisty CC? Otóż, z jednej strony precyzyjnie wyrysowany, z drugiej jednak pełen znaków zapytania i tajemniczych niejasności. Wiemy, że jest to osoba komunikatywna, elastyczna, otwarta i kreatywna ale… gdzie tu konkret? Konkret przedstawiamy poniżej. Jest prawdą, że […]

2021-03-15
Na powyższe pytanie dowolny rekruter odpowie bardzo krótko – uważnie. Ogłoszenia o pracę trzeba czytać, przede wszystkim, z należytą uwagą. Za moment zresztą rozwiniemy tę myśl i rozsypiemy przed sobą sól, która zwykle tkwi w rekruterskim oku. Najpierw, zastanówmy się jednak w jaki sposób poszukujemy pracy. Wpisujemy w wyszukiwarkę nazwę stanowiska lub portalu z ogłoszeniami […]

2021-03-11
Pośród korzyści wynikających ze wsparcia outsourcera wymienia się najczęściej: możliwość korzystania z gotowej infrastruktury i opracowanego wcześniej know how, uwolnienie własnych zasobów w kierunku działania na pierwotnej dla organizacji płaszczyźnie oraz redukcję kosztów projektu. W kontekście zagrożeń powraca zaś mantra „ograniczonej kontroli nad procesem”. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw obawom i opisać, krok po kroku, co […]

2021-03-10
W branży CC trudny klient jest nie do uniknięcia. Prędzej czy później musi się trafić, jak pestka w mandarynce lub burzowy dzień w środku lata. Musimy być więc przygotowani na, nie zawsze przyjemne, spotkanie. Zdarza się jednak, że klient, z początku przyjazny i ugodowy, nagle przeobraża się we własne przeciwieństwo. Dzieje się tak w skutek, […]

2021-03-09
Cel, wynik, produktywność, efektywności – to nasza codzienna mantra. Wyznacza rytm naszych dni i kieruje wyrazem twarzy, od napiętego skupienia do uśmiechu, w którym rozpadają się zmarszczki nad skupioną linią brwi. Za tą mantrą kryje się jednak nie tylko puste powtarzanie utartych zwrotów i klikanie kolejnych statusów na aplikacji. Stoi za nią przede wszystkim rozbudowany […]