2020-09-01

Marketing sensoryczny czyli sprzedaż 4D

Prawdopodobnie każdy kto zetknął się z marketingiem i sprzedażą ma w pamięci długie analizy kluczowych wskaźników i „burze mózgów” dotyczące jeszcze lepszych metod docierania do klientów. Chyba każdy przyzna również, że niezależnie od tego jak profesjonalny i kreatywny jest zespół handlowców, bez wprowadzania do biura strumienia nowych pomysłów, można stanąć w obliczu spadających słupków sprzedaży […]

2020-08-28

Digitalizacja – Zmiany na dobre i lepsze

Efektywne prowadzenie biznesu wymaga otwarcia na innowacje. Czasem wejście w nowy obszar spowodowane jest wewnętrzną „burzą mózgów” innym razem, okolicznościami zewnętrznymi. Pandemia, uderzając w rynek uniosła jednocześnie fale, które stworzyły całkiem nowe możliwości dryfu a nawet pójścia „cała naprzód” i rozwinięcia dotychczasowych możliwości. Zmiany przyjdą na pewno, lecz nie wtedy, kiedy się na nie czeka. […]

2020-08-27

E book czyli nowy boom na znany produkt

Koncepcja e-book’a nie jest dla nas niczym nowym. Od lat oswajaliśmy się z futurystyczną, cyfrową nową książką, na którą tradycyjni czytelnicy wzruszali ramionami wypominając jej brak „duszy” i urokliwego zapachu świeżego druku a Ci nieco bardziej przyjaźni innowacjom przyjmowali ze spokojem i zaciekawieniem. Koronawirus otworzył, jak się zdaje, nowy rozdział w branży wydawniczej a ponieważ […]

2020-08-26

Coś się zaczyna coś się kończy

Powyższy tytuł można by śmiało zaprezentować kilka miesięcy temu, kiedy stawaliśmy w obliczu nowej, koronawirusowej rzeczywistości. Dziś już trochę więcej wiemy, jesteśmy też bardziej oswojeni z „nowym światem” w jakim poniekąd się znajdujemy. Można więc pokusić się o podsumowanie ostatniego okresu i pełniejszy opis działań jakie podjęliśmy żeby znaleźć się w obecnym miejscu. Databroker działa […]

2017-09-27

Jak zaplanować skuteczną telefoniczną kampanię sprzedażową?

Nawet jeśli Twoja firma przez telefon sprzedaje spełnianie marzeń ze 100% gwarancją skuteczności, klient nie skorzysta z propozycji, jeśli zrodzi się w nim podejrzenie, że jest uczestnikiem źle prowadzonej kampanii sprzedażowej. Nie chcesz zgotować sobie (i jemu) takiego losu? Sprawdź, jak dobrze przygotować się do telefonicznej kampanii sprzedażowej.

2017-08-22

Grywalizacja a cel sprzedażowy czyli zamiana rutyny w dobrą zabawę.

                Wszystkie czynności, z którymi się mierzymy można podzielić na etapy. Często czynimy to, by czuć postęp wykonywanych zadań. Dla przykładu: pracę możemy przedstawiać sobie nie tylko jako gęsty, ciężki okres od rana do popołudnia, ale jako przestrzeń usianą konkretnymi, postępującymi po sobie obowiązkami oraz przerwami, które pozwalają złapać oddech i uporządkować myśli. Znacznie łatwiej […]