2020-09-30

Po prostu środa

Mamy, jako gatunek, szczególną skłonność do zwracania uwagi na skrajności. Interesują nas najlepsi sportowcy, najgenialniejsi naukowcy, najwybitniejsi artyści. Jednocześnie współczucie budzą w nas najubożsi, najciężej chorzy czy opuszczeni. Patrzymy w ten sposób nie tylko na ludzi ale i miejsca (zdjęcia najpiękniejszych, najmniej atrakcyjnych ścielą się gęsto od facebook’a po instagrama) oraz na czas. Interesuje nas […]

2020-09-30

Czym są leady i jak mogą wspomóc Twój proces sprzedażowy?

Nie ulega wątpliwości, że sztuka skutecznej sprzedaży nie należy do łatwych. Wyzwania z jakimi musi się mierzyć sprzedawca sprawiają, że powinien wykazywać się elastycznością, bystrym umysłem i rzetelną wiedzą merytoryczną. Jednak, nawet te cechy nie gwarantują pasma sukcesów. Skuteczność procesu może być zaburzona przez wiele zmiennych. Jedną z nich jest odpowiednia baza klientów i jej […]

2020-09-25

Rola działu kontroli jakości i narzędzia wspomagające jego funkcjonowanie

Skuteczność operowania w branży Contact Center opiera się na kilku filarach. Najbardziej naturalnie kojarzonym jest efektywność. Ilość sprzedaży, umówionych spotkań, obsłużonych połączeń stanowi jeden z najbardziej czytelnych wskaźników. Bez sukcesów na tym polu, trudno mówić o przetrwaniu w konkurencyjnym środowisku. Nie wolno jednak zapominać o jakości pracy specjalistów. Jak ją mierzymy i jakich narzędzi do […]

2020-09-18

Znaczenie raportów w relacji z klientem. Jak raportować projekt oparty o ruch wychodzący?

Praca każdego z nas jest oceniana i rozliczana. Wielu z nas pracuje na kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI), inni są oceniani przez pryzmat bardziej subiektywnych wskaźników. Powyższe występuje zarówno w relacji pracownik –pracodawca jak w przypadku współpracy B2B. Nieodzownym narzędziem ocenności jest obrany system raportowania do klienta. Co więc raportujemy w branży Contact Center i w […]

2020-09-16

Raz jeszcze o turkusowym zarządzaniu

Kilka lat temu temat turkusowego zarządzania zaczął w Polsce zdobywać popularność. Jak wiele innych trendów pojawił się na naszym rynku z pewnym opóźnieniem w stosunku do właściwej daty powstania. W niemijającej dobie koronawirusa, który zmienia postać rynku i relacji pomiędzy pracownikiem a pracodawcą, warto przyjrzeć się tematowi raz jeszcze. Na czym polega, jakie przynosi korzyści […]

2020-09-15

O rekrutacji w Call Center: dla kogo jest dedykowana, jak ją skutecznie przeprowadzić?

Czy to jest praca dla mnie? Zastanawiają się każdego dnia pewnie miliony ludzi na całym świecie wertując kolejne oferty. Wiele z nich znika wśród zamkniętych zakładek przeglądarki i nigdy nie ujawnia kandydatowi swojego potencjału. O czym powinniśmy więc pamiętać pisząc ogłoszenie i jak uniknąć przedwczesnej rezygnacji ze strony kandydata/ki? Przede wszystkim pamiętajmy dla kogo ogłoszenie […]