2020-12-10

Ostateczny krach systemu Call Center

Pogłoski o mojej śmierci są stanowczo przesadzone. Mark Twain Powyższy tytuł, będący parafrazą parafrazy (zadanie z gwiazdką – parafrazą czego?) dobrze oddaje sens i ton złowróżbnego pomruku jaki regularnie dochodzi z trzewi społecznego wyobrażenia na temat naszej branży. Mniej więcej co kilka lat słyszymy, że rynek usług się automatyzuje a jego elementy, tak sprzedażowe jak […]

2020-11-26

Rozmowa z trudnym klientem – krok po kroku

Temat starszy niż kapitalizm – trudny klient. Pojawi się u Ciebie prędzej czy później. Niezależnie od tego jak dopracowana jest usługa, którą oferujesz i jak przejrzyste są warunki Twojej propozycji, nie uda Ci się zadowolić każdego. Warto więc wiedzieć na co zwracać uwagę gdy u drzwi pojawi się Twoja nemezis z mniej lub bardziej uzasadnioną […]

2020-11-20

Piątek!

Dla wielu z nas jest jak wąska kreska lądu na horyzoncie dla strudzonego żeglarza. Wypatrujemy i wyczekujemy piątku na bocianim gnieździe marzeń lecz kiedy wreszcie przychodzi, okazuje się nagle, że stawia przed nami nieznane w inne dni tygodnia wyzwania. Jakie wyzwania mamy na myśli? Większość z nas obchodzi piątek jak małe święto, otwarcie krótkiego, weekendowego […]

2020-11-19

Prospecting

„Proces sprzedażowy można porównać do cebuli. Cebula ma warstwy, proces sprzedażowy ma warstwy.” Powyższa trawestacja klasyku sprzed kilkunastu lat dobrze oddaje istotę tematu. Myśląc o sprzedaży mamy przed oczyma obraz samej transakcji, która, czy to prowadzona bezpośrednio, czy przez jeden z komunikatorów sprowadza się do nabycia produktu lub usługi. Jest sprzedawca (we własnej osobie lub […]

2020-11-13

Obsługa ruchu przychodzącego czyli krótki samouczek infolinii

Zróżnicowanie projektów w branży Contact Center można porównać do rozłożystego drzewa, którego gałęzie rozszczepiają się w różnych miejscach i kierunkach. Obsługiwana branża i cele, które mamy przed sobą wpływają na kierunek wzrostu i dynamikę rozwoju projektu. Gdybyśmy jednak mieli uprościć porównanie, zredukowalibyśmy je najpewniej do podziału na ruch wychodzący i przychodzący. Dziś zapraszamy Was na […]

2020-11-03

Poradnik budowania projektu – 6 kroków w 7 milowych butach.

Pisaliśmy już dla Was o efektywnym budowaniu i utrzymaniu projektu (https://databroker.pl/6-sposobow-na-efektywne-budowanie-i-utrzymanie-projektu/) skupiliśmy się jednak przede wszystkim na elementach związanych z jego utrzymaniem. Dziś postanowiliśmy podzielić się naszą wiedzą związaną z wdrożeniami. Na co zwrócić uwagę, czego przypilnować, z czym będziemy się mierzyć? O tym za chwilę. Krok pierwszy: poznajmy się Budując projekt tworzymy dla klienta […]