2021-01-08

Sprzedawco, zachowaj wszystkie zmysły! O niejednowymiarowej pracy z klientem.

Od lat znana i praktykowana jest sprzedaż w oparciu o różne płaszczyzny naszego postrzegania świata. Poznajemy, czujemy i smakujemy świat za pomocą pięciu zmysłów. Każdy z nich stanowi jednocześnie fragment naszej percepcji rzeczywistości i każdy z nich zasługuje na uwagę dobrego sprzedawcy. Ciepły głos, miły zapach, aksamitny dotyk, ładne opakowanie i kojący dźwięk nie powinny […]

2021-01-05

Na czym polega obsługa czatu i dlaczego jest Ci niezbędna?

Gęstniejący rynek, zwłaszcza w obszarze e-commerce, zmusza nas do szukania coraz bardziej kreatywnych rozwiązań. Sama oferta i jej konkurencyjność od dawna nie wystarczają aby przebić się do świadomości i portfela masowego konsumenta. Jednym z elementów walki o klienta jest standard jego obsługi. Sprawność, merytoryka, asertywność, rozwiązania proklienckie, technologia – to kieszonkowy model SMART, któremu przyjrzymy […]

2020-12-28

Coś się kończy, coś się zaczyna 2

Przed kilkoma miesiącami, powyższym tytułem (bez cyfry) obdarzyliśmy jeden z naszych tekstów. To zapożyczenie z literatury (coś dla fanów rodzimej fantastyki) wydało nam się właściwe w kontekście czasu pomostowego, między pandemią a jej wygaszeniem (wciąż niestety odległym). Tak się składa, że zbliżający się koniec roku przywołuje znów i tytuł i temat, które powracają do nas […]

2020-12-17

Ankiety telefoniczne a kontrola jakości pracy działu handlowego – analiza

Rola ankiet konsumenckich może być niezwykle różnorodna. Przeważnie wykorzystywane do badania zadowolenia z jakości świadczonych usług/udostępnianych produktów lub preferencji konsumenckich, mogą sprawdzać się również na odmiennych polach. Jednym z nich jest badanie oraz analiza pracy naszego działu sprzedaży. Przeważnie, analizując sygnały z rynku, skupiamy się na szerokiej perspektywie: jak odbierany jest nasz brand lub flagowa […]

2020-12-16

Contact Center jako wsparcie dla branży e-commerce

Coraz więcej słyszymy o wzrostach sprzedaży dla branży e-commerce. Mówią nam o tym zarówno sygnały dochodzące z rynku, w postaci raportów i artykułów jak rzeczywistość obserwowana w naszym mikroświecie, którą dostrzegamy stojąc w kolejce do paczkomatu. Coraz więcej firm stara się odpowiednio zagospodarować aktualne trendy, maksymalizując osiągane wyniki. Komponentem, który świetnie pasuje do każdej sprzedażowej […]

2020-12-15

Efektywna sprzedaż w 5 krokach

Relacja klienta ze sprzedawcą jest jak dobra historia. Ma swój początek, rozwinięcie i zakończenie. Obfituje w zwroty akcji a finał często jest nieprzewidywalny. Jest to jednak przede wszystkim historia, którą piszemy my sami. W zaciszu swoich biur lub za przepierzeniem hucznego open space’u. Skoro to my jesteśmy autorami, mamy również kontrolę nad jej przebiegiem. Dlaczego […]