2021-02-23

Wtorek czyli poniedziałek na sterydach

Już dwukrotnie mieliśmy okazję dzielić się z Wami naszymi przemyśleniami, i garścią badań, dotyczących poszczególnych dni tygodnia (szczegóły w linkach: https://databroker.pl/po-prostu-sroda/ https://databroker.pl/piatek/). Tym razem bierzemy na tapetę wtorek. Niepozorny, wciśnięty między rozpędzony początek i trochę przygaszony środek tygodnia, ma nam jednak do opowiedzenia pewną historię. Historię o nas samych i o naszej pracy – zapraszamy. […]

2021-02-19

Rola Supervisora w CC – kim jest, czym się zajmuje?

Podczas rozmów rekrutacyjnych, zwłaszcza z młodszymi kandydatami, daje się dostrzec błysk niepewności w oku rozmówcy gdy mówimy o Jego/Jej potencjalnych supervisorach (SV). Pomimo, iż termin jest znany i stosowany w wielu branżach, nie tylko w naszej, nie zawsze i nie dla każdego jest jasny. Stąd nasz pomysł na poniższy tekst – zapraszamy! Dyrektor wie, szef […]

2021-02-18

KPI – czym są, dlaczego są tak ważne, po czym poznać, że nasza organizacja ich potrzebuje?

Każda praca jest dobra, o ile jest dobrze wykonywana.                                 Albert Einstein                 Po czym jednak poznać, że jest wykonywana dobrze, lub choćby poprawnie? Po uśmiechu na twarzy szefa czy szefowej? Uczuciu radosnego zmęczenia po długim dniu pracy? Niestety, powyższe metody bywają zawodne. Wyobraźmy sobie architekta, który weryfikuje kąty pomieszczeń jedynie mrużąc oczy i wysilając […]

2021-02-17

Mapa drogi zawodowej – gdzie jesteś, dokąd zmierzasz?

Kariery wielu spośród nas zaczynają się dość przypadkowo. Mamy wprawdzie jakieś, mniej lub bardziej, mgliste pojęcie o tym gdzie chcemy się znaleźć, początkami jednak często steruje przypadek. Pracujemy tam gdzie kolega lub dziewczyna. Ktoś nas gdzieś poleci lub wyślemy dość przypadkowe CV i tak zaczynamy przygodę z rynkiem pracy. Warto jednak, i to lepiej prędzej […]

2021-02-16

Metody aktywizacji sprzedaży na przykładzie projektów Contact Center

Praca w sprzedaży oznacza nieustanne operowanie na celach. Wyciąganie wniosków z planów zrealizowanych oraz tych nie zrealizowanych. Osiąganie wyników w oparciu o własny warsztat, rynkowe zapotrzebowanie na produkt czy usługę oraz możliwości tworzone przez usługodawcę lub producenta. Dziś skupimy się na trzecim z wymienionych filarów naszej pracy. Jakie warunki możemy wykreować dla naszych sprzedawców i […]

2021-02-15

Poranek Syzyfa czyli jak poradzić sobie z poniedziałkiem

Niezależnie od tego jak bardzo lubimy swoją pracę, z pewnością niejednokrotnie stawaliśmy w obliczu „trudnego” poranka. Ciężkie powieki, błogi spokój oraz nasza głowa ułożona w idealnej konstelacji z poduszką (o co stoczyliśmy nielekki bój u progu minionej nocy). To wszystko zdaje się magnetyzować nasze ciało, nie dając mu dźwignąć się z łóżka. Jednak obowiązki wzywają […]