2020-09-14

6 sposobów na efektywne budowanie i utrzymanie projektu

Branża Contact Center jest niezwykle dynamiczna. Cele i priorytety działania potrafią zmieniać się z godziny na godzinę a osoby zaangażowane w ich realizację muszą nieustannie wykazywać się refleksem i elastycznością. Nie jest to zadanie łatwe choć potrafi być niezwykle satysfakcjonujące. Dziś chcemy podzielić się z Wami naszą wiedzą na temat skutecznego zarządzania projektem. Przyjemnej lektury. […]

2020-09-10

databroker S.A. rusza z nowym projektem

Z przyjemnością i satysfakcją informujemy, że databroker S.A. została obdarzona zaufaniem przez jedną z kluczowych marek operujących w obszarze produkcji oraz dystrybucji multibranżowej. Będziemy wspierać naszego klienta w rozwoju jego obecności na rynku poprzez realizację dwóch projektów leadowych. Każda nowa współpraca jest okazją do wymiany doświadczeń i szlifowania kompetencji. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z naszym […]

2020-09-09

Jak się komunikować w zespole czyli kilka słów o dialogu

„Dwa monologi nie czynią dialogu.” Jeff Daly Z pewnością niejednokrotnie doświadczyliście rozmowy z osobą tak mocno przejętą własnymi słowami, że zdają się one wypierać z Jej świadomości rozmówcę. Słowa płyną niepowstrzymanym strumieniem, tworząc wraz z innymi monologami zgrzytliwy dysonans. Przypomina to jednoczesne odtwarzanie programu publicystycznego i przyrodniczego, które, prócz godziny emisji, nie mają żadnego punktu […]

2020-09-08

databroker S.A. podejmuje współpracę z nowymi partnerami

Z przyjemnością informujemy, że databroker S.A. podjęła współpracę z jednymi z najbardziej cenionych marek w obszarze wsparcia finansowego dla firm. Finea S.A. oraz eFactor S.A. stanowią przykłady rzetelności i profesjonalizmu, a obecnie mogą liczyć na nasze wsparcie w rozwijaniu kluczowych obszarów działalności. W związku z powyższym uruchamiamy projekt polegający na generowaniu lead’ów dla naszych partnerów. […]

2020-09-03

Czy da się zrobić 200% targetu?

– TAK, DA SIĘ! Jednak to nie takie proste i nie każdy zespół udźwignie podobne wyzwanie. Nam się jednak udało. W jaki sposób? Usiądźcie wygodnie i poznajcie wierną wersję wydarzeń 😉 Na wstępie pragnę zaznaczyć, że kluczową rolę odgrywa zespół specjalistów ds. obsługi klienta, który nie opuszcza broni w sytuacjach trudnych, w których początkujący sprzedawca […]

2020-09-02

Doradca klienta w świecie obsługi wielokanałowej

Praca z klientem do łatwych nie należy. Myślę, że poprzednie zdanie nie wymaga zbyt wielu tłumaczeń i rozjaśnień. Codzienny kontakt z klientami o różnych oczekiwaniach, preferencjach i temperamentach wymaga od doradcy wiele elastyczności oraz głębokich pokładów empatii i, co równie ważne, asertywności. Zwłaszcza, że rynek się zmienia i konieczne staje się dostosowywanie nie tylko do […]