2020-10-30

7 grzechów głównych telemarketingu

Wszyscy mamy tendencję do dzielenia się sukcesami. Chętnie stanowimy inspirację dla innych i wchodzimy w role mentorskie. Każdemu jednak przytrafiają się błędy i potknięcia. Ich świadomość jest jedynym zabezpieczeniem przed powtarzalnością pomyłek. Jakie są najczęstsze błędy w realizacji projektach telemarketingowych? Jak można ich uniknąć? Lenistwo Warsztat sprzedawcy to przede wszystkim Jego zasoby własne. Umiejętność „czytania […]

2020-10-19

Praca w Contact Center to działanie zespołowe czy indywidualne? Czyli boks vs piłka nożna.

Od najmłodszych lat jesteśmy uczeni działania indywidualnego i osobistej odpowiedzialności za swoje sukcesy i porażki. Uczy nas tego szkoła, uczą rodzice i dalsza rodzina. Rzadkie przypadki współodpowiedzialności kojarzą nam się raczej ze zbiorową karą niż nagrodą. Za zachowanie klasy czy niecny występek młodszego rodzeństwa. Nasze doświadczenia z okresu socjalizacji, w pewnym momencie boleśnie zderzają się […]

2020-10-13

Poznaj swojego klienta – jak ustalamy grupę docelową dla produktu/usługi?

Aby skutecznie sprzedawać nie wystarczy doskonała znajomość własnych usług. Przede wszystkim trzeba poznać tych, do których są kierowane. Jak więc poznać swoich klientów? Na co zwrócić uwagę i jak zdobyć potrzebne nam informacje? Skoro czytasz ten tekst, prawdopodobnie nie potrzebujesz objaśnienia pojęcia targetu. Stykasz się z nim na co dzień. To główny obszar Twojej pracy. […]

2020-10-09

Różnicowanie projektów w outsourcingu – jak budujemy skuteczność akcji w zewnętrznym Contact Center

W branży Contact Center stykamy się na co dzień z wieloma wyzwaniami: motywowanie i rekrutacja zespołu, szkolenia, pilnowanie kluczowych parametrów sprzedażowych i jakościowych oraz wiele innych. Outsourcing rządzi się jednak swoimi prawami. Nie działamy w jednej branży, dla której jesteśmy dedykowani. Operujemy na wielu obszarach, czasem dla nas nowych, jak więc zdobywamy konieczne kompetencje i […]

2020-10-08

Rola warsztatów podnoszących kompetencje sprzedażowe – na czym się skupiamy w branży Contact Center?

Nasze umiejętności to nasze najcenniejsze narzędzia pracy. Narzędzia, które zawsze mamy przy sobie i możemy ich użyć w razie konieczności. Nikt jednak nie rodzi się z wiedzą i kompetencjami. Drzemią one w nas w charakterze potencjału oczekującego na wydobycie. Jak więc się rozwijać i na co stawiać – szczególnie w branży CC? Kompetencje, które w […]

2020-10-06

Ankiety zadowolenia wśród klientów. Co dzięki nim zyskujemy?

Zadowolony klient to klient nie na chwilę czy na realizację pojedynczego targetu. To klient, który powraca i zostaje z naszą marką. Każdy sprzedawca ma swoje sposoby na zbudowanie zaufania i zadowolenia klienta. Miły uśmiech, sprawna obsługa, wyrozumiałość i jasność objaśnień to elementarz. Do powyższego dodaje się jeszcze szereg technik, które mają zbudować trwałość relacji klient-sprzedawca/marka. […]