2021-04-21

Co jeszcze potrafimy? O tym czym może Cię zaskoczyć współpraca z Contact Center

            Nasza branża jest kojarzona, przede wszystkim, z wychodzącymi i przychodzącymi kampaniami telefonicznymi. Sprzedaż, umawianie spotkań, obsługa klienta – tym się zajmujemy, w tym jesteśmy dobrzy, z tym nas kojarzycie. Nasza działalność nie ogranicza się jednak do tych pól. CC to nie jednowymiarowa płaszczyzna biznesowa, na której zorganizować można cały szereg przedsięwzięć. Oto, niektóre, z […]

2021-04-21

Praca nad głosem – podstawowe narzędzie Twojej pracy

                W pracy konsultantki/ka, najważniejsze są, bez wątpienia, pewność siebie, sprawność merytoryczna i opanowanie najskuteczniejszych technik sprzedażowych. Na temat powyższych napisaliśmy już zresztą niejeden tekst i nie chcielibyśmy się powtarzać w niniejszym. Tym czym zajmiemy się dzisiaj jest częstokroć pomijany aspekt naszej pracy. Nasz głos. Można go porównać do tła, na którym rozgrywa się akcja […]

2021-04-15

Jakość rozmów wizerunkiem Twojej marki – „Jak Cię słyszą, tak Cię widzą”.

Popularnym przysłowiem „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” opisujemy powierzchowność ocen skupiających się przede wszystkim na naszej zewnętrzności. Prócz pewnej drwiny z nadmiernego upraszczania rzeczywistości, czai się w nim również przestroga, która każe nam skupić się na własnej prezencji by uniknąć niesprawiedliwych i zbyt pochopnych sądów. Co jednak gdy w ogóle nas nie widzą? Gdy […]

2021-04-14

5 nieczęstych obiekcji czyli jak sobie radzić w sytuacjach niestandardowych

W jednym z poprzednich tekstów https://databroker.pl/7-najczestszych-obiekcji-jak-przejac-stery-w-rozmowie-z-klientem/ skupiliśmy się na tym jak poradzić sobie z najczęściej występującymi obiekcjami. Od opanowania pracy nad nimi zależy bowiem ogromna część naszego sukcesu. Nie zawsze jednak klient jest tak uprzejmy i odzywa się do nas w „skryptowy” sposób. Obiekcja potrafi nas zaskoczyć kreatywnością i pomysłowością, wybijając nam z rąk gładko […]

2021-04-09

Moment wczesnego wypalenia – jak przetrwać trzeci dzień w pracy?

Jakiś czas temu podzieliliśmy się z Wami naszymi przemyśleniami na temat dnia debiutu w nowej pracy https://databroker.pl/pierwszy-dzien-w-nowej-pracy-mapa-dla-pogubionych/ dziś chcielibyśmy się skupić na kolejnym etapie „wdrożenia”. Dlaczego akurat trzeci dzień? Po pierwsze dlatego, że nowy pracownik zdążył już nieco poznać nowe miejsce i środowisko. Wie gdzie jest kuchnia, nie błądzi w drodze do szatni i nie […]

2021-04-08

7 najczęstszych obiekcji – jak przejąć stery w rozmowie z klientem?

Obiekcje klienta to coś czego, zwłaszcza niedoświadczeni sprzedawcy, obawiają się najbardziej. Wymusza na nas zarówno konieczność zachowania aktywnej postawy jak poszukiwanie kreatywnych odpowiedzi. Od momentu kiedy początkujący sprzedawca słyszy pierwszą obiekcję, zaczyna się tak naprawdę najważniejszy etap Jej/Jego szkolenia. Ma do wyboru 3 drogi: odpuszczenie dalszej walki (jak łatwo się domyślić, Ci nie wytrwają w […]