Nasza branża jest kojarzona, przede wszystkim, z wychodzącymi i przychodzącymi kampaniami telefonicznymi. Sprzedaż, umawianie spotkań, obsługa klienta – tym się zajmujemy, w tym jesteśmy dobrzy, z tym nas kojarzycie. Nasza działalność nie ogranicza się jednak do tych pól. CC to nie jednowymiarowa płaszczyzna biznesowa, na której zorganizować można cały szereg przedsięwzięć. Oto, niektóre, z […]


2021-04-21
W pracy konsultantki/ka, najważniejsze są, bez wątpienia, pewność siebie, sprawność merytoryczna i opanowanie najskuteczniejszych technik sprzedażowych. Na temat powyższych napisaliśmy już zresztą niejeden tekst i nie chcielibyśmy się powtarzać w niniejszym. Tym czym zajmiemy się dzisiaj jest częstokroć pomijany aspekt naszej pracy. Nasz głos. Można go porównać do tła, na którym rozgrywa się akcja […]

2021-04-15
Popularnym przysłowiem „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” opisujemy powierzchowność ocen skupiających się przede wszystkim na naszej zewnętrzności. Prócz pewnej drwiny z nadmiernego upraszczania rzeczywistości, czai się w nim również przestroga, która każe nam skupić się na własnej prezencji by uniknąć niesprawiedliwych i zbyt pochopnych sądów. Co jednak gdy w ogóle nas nie widzą? Gdy […]

2021-04-14
W jednym z poprzednich tekstów https://databroker.pl/7-najczestszych-obiekcji-jak-przejac-stery-w-rozmowie-z-klientem/ skupiliśmy się na tym jak poradzić sobie z najczęściej występującymi obiekcjami. Od opanowania pracy nad nimi zależy bowiem ogromna część naszego sukcesu. Nie zawsze jednak klient jest tak uprzejmy i odzywa się do nas w „skryptowy” sposób. Obiekcja potrafi nas zaskoczyć kreatywnością i pomysłowością, wybijając nam z rąk gładko […]

2021-04-09
Jakiś czas temu podzieliliśmy się z Wami naszymi przemyśleniami na temat dnia debiutu w nowej pracy https://databroker.pl/pierwszy-dzien-w-nowej-pracy-mapa-dla-pogubionych/ dziś chcielibyśmy się skupić na kolejnym etapie „wdrożenia”. Dlaczego akurat trzeci dzień? Po pierwsze dlatego, że nowy pracownik zdążył już nieco poznać nowe miejsce i środowisko. Wie gdzie jest kuchnia, nie błądzi w drodze do szatni i nie […]

2021-04-08
Obiekcje klienta to coś czego, zwłaszcza niedoświadczeni sprzedawcy, obawiają się najbardziej. Wymusza na nas zarówno konieczność zachowania aktywnej postawy jak poszukiwanie kreatywnych odpowiedzi. Od momentu kiedy początkujący sprzedawca słyszy pierwszą obiekcję, zaczyna się tak naprawdę najważniejszy etap Jej/Jego szkolenia. Ma do wyboru 3 drogi: odpuszczenie dalszej walki (jak łatwo się domyślić, Ci nie wytrwają w […]