2021-05-10

Przebić szklany sufit – jak dotrzeć do nowej grupy klientów?

Formatowanie biznesu, prócz innych kroków, zawiera w sobie precyzowanie docelowej grupy odbiorców naszego produktu lub usługi. W końcu, by skutecznie sprzedawać, powinniśmy wiedzieć do kogo zaadresowany jest rezultat naszej pracy. Nadchodzi jednak moment, w którym rozwój naszego przedsięwzięcia wymaga reformatowania pierwotnych założeń. Osiągnęliśmy bowiem sukces pozwalający na płynne funkcjonowanie, nie chcemy jednak utknąć w ciasnej […]

2021-05-07

Zalety i wady pracy zdalnej z perspektywy piramidy Maslowa

Dzisiejszy tekst pisany jest z myślą głównie o osobach uczestniczących obecnie w procesach rekrutacyjnych. Podczas rozmów z Nimi często można posłyszeć wahanie z jakim odpowiadają na pytanie o preferowany tryb pracy. I nic dziwnego. Dla wielu z nas, zwłaszcza zmieniających branżę, praca zdalna jest czymś nowym i nieznanym. Z jednej strony kusi perspektywą pracy z […]

2021-05-06

Czym jest produktywność w CC i jak nad nią pracujemy?

Produktywność jest jednym z tych słów, które przewijają się przez niemal każdą rozmowę na temat gospodarki. O ile w kontekście makroekonomii oznacza, w dużym skrócie, stosunek wytworzonej i sprzedanej wartości do wkładu włożonego w jej wygenerowanie o tyle w naszej branży ma nieco inne znaczenie. Produktywnością nazywamy stosunek czasu rozmów z klientami do ogólnego czasu […]

2021-04-29

„A jednak się nie kręci” – o tym dlaczego nie idzie nam projekt

Jeśli, po kilkuset latach, uczy nas jeszcze czegoś historia o Galileuszu i Jego legendarnych słowach, które miał wyszeptać stając przed sądem Świętego Oficjum, to raczej już nie tego, że ziemia kręci się wokół słońca. W tym kontekście Wielki Uczony osiągnął sukces dawno temu – wiemy to od najwcześniejszych lat. Uczy nas raczej tego, że prawdy […]

2021-04-28

„Pokaż mi swojego klienta a powiem Ci kim jesteś”

Pracując w sprzedaży telefonicznej przeprowadzamy dziennie dziesiątki lub setki rozmów. Fale klientów rozbijają się o czuły brzeg słuchawki a my rejestrujemy kolejne sukcesy lub przełożenia. Bywa więc, że trudno nam znaleźć czas na refleksję. Jednocześnie, cykliczne spotkania i retreningi z supervisorem skupiają się głównie na walce z obiekcjami, czasie rozmów, ewentualnych korektach w skrypcie i […]

2021-04-26

Zainwestuj w rozwój – Contact Center wsparciem dla Twojego biznesu

Z końcem ubiegłego roku ponad 60% firm deklarowało, wywołane pandemią, ograniczenia wydatków. Nadzwyczajny tryb w jakim działamy od kilkunastu miesięcy nie pozostał więc bez wpływu na budżety inwestycyjne i, co za tym idzie, innowacyjność i konkurencyjność firm. O ile wiele z cięć jest wymuszonych i stawia właścicieli firm w sytuacji bezalternatywnej, o tyle nie we […]