Znamy doskonale telemarketing, każdy z nas bowiem niejednokrotnie rozmawiał z pracownikiem Contact Center, czy to w przypadku usługi, czy zakupu produktu. Nie zawsze rozmowa kończy się transakcją, jednak zawsze pozostawia po sobie wrażenie, które może, bądź to zniechęcić klienta do dalszego kontaktu, bądź też stanowić wizytówkę otwierającą wiele drzwi w przyszłości. Zdarza się, że Klienci […]

2017-03-14
Wywiadu dla przedstawiciela portalu gowork.pl udzieliła Anna Janas, pracownik databroker SA, obecnie pełniący funkcję zastępcy dyrektora operacyjnego. Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do zapoznania się z, okraszoną fotorelacją, treścią wywiadu, znajdującą się na stronie: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,29,wywiad-anna-janas Gowork:Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? AJ: To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na […]

2017-02-13
Jak często kupujemy pod wpływem impulsu? Pod wpływem emocji? Na pocieszenie? W nagrodę? Mnie zdarza się to bardzo często. Nie chodzi o konkretny produkt, celebruję moment podejmowania decyzji. Wtedy, gdy kupuję, czuję się jak królowa całego świata. Jakby decyzja o zakupie, którą podejmę, ratowała ludzkość przed wymarciem. Lubię, gdy właśnie tak traktuje mnie sprzedawca. Nie […]

2017-02-13
Branża BPO oraz zdalnej obsługi Klienta jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż w Polsce. Centra telemarketingowe świadczą na rzecz Zleceniodawców coraz bardziej zaawansowane usługi, konsultanci w nich zatrudnieni wykonują coraz bardziej skomplikowane zadania, są coraz lepiej wyszkoleni i pracują z wykorzystaniem zaawansowanych aplikacji informatycznych. Jednocześnie telemarketing w mediach jest chętnie wykorzystywany jako przysłowiowy „chłopiec […]

2017-02-13
Opracowanie metod analitycznych wykorzystujących przetwarzanie asocjacyjne danych na potrzeby: analizy języka naturalnego. Znane i funkcjonujące w literaturze naukowej i technicznej modele pamięci asocjacyjnych, oparte są na sieciach neuronowych (np. sieć Hopfielda, Hamminga, Hiltona, sieci BAM). Przedstawiony w dokumencie model, chociaż oparty na koncepcji sieci (lub raczej samoorganizującego się grafu), z obliczeniami neuronowymi nie ma nic […]
2017-01-24
Coraz częściej do naszego profesjonalnego języka trafiają określenia z języka angielskiego , zawierające słowo „automation” (ang. „automatyzacja”). Najbardziej rozpowszechnione jest określenie „marketing automation”, które określa automatyzację procesów związanych z marketingiem realizowanym w Internecie , za pomocą specjalistycznego oprogramowania. Działania marketingowe firmy prowadzą do tego, aby potencjalnie zainteresowany Klient trafił do Biura Obsługi Klienta (lub innej […]