Nasza branża jest kojarzona, przede wszystkim, z wychodzącymi i przychodzącymi kampaniami telefonicznymi. Sprzedaż, umawianie spotkań, obsługa klienta – tym się zajmujemy, w tym jesteśmy dobrzy, z tym nas kojarzycie. Nasza działalność nie ogranicza się jednak do tych pól. CC to nie jednowymiarowa płaszczyzna biznesowa, na której zorganizować można cały szereg przedsięwzięć. Oto, niektóre, z nich:

Bazy danych

            Bogate i precyzyjne bazy danych to towar, który może nadać wykresowi z Twoimi wynikami estetyczne, strzeliste kształty. My zaś pomagamy pozyskiwać ten rzadki „surowiec” z rynku. Mamy kilkunastoletnie doświadczenie jako brokerzy baz danych i mamy wyjątkowo szerokie możliwości ich uzyskiwania. Jeśli więc szukasz dostarczyciela baz, lub organizacji, która bazy zarówno pozyska jak spożytkuje, pracując na Twój sukces – już wiesz gdzie się zgłosić.

Obsługa czatu

            Jeśli czujesz, że w Twoim procesie sprzedażowym i obsługowym są pewne braki komunikacyjne, może warto zastanowić się nad uruchomieniem czatu? To efektywne, tanie i proklienckie rozwiązanie, które wzmacnia Twoją więź z klientami i daje im poczucie większej kontroli nad własną decyzyjnością. Szczerze polecamy oddanie sterów nowego projektu w ręce specjalistów dla, których nie będzie to nowość, i którzy będą wiedzieć jak przekuć pomysłową teorię w efektywną praktykę. Chcesz wiedzieć więcej? Kliknij tu https://databroker.pl/na-czym-polega-obsluga-czatu-i-dlaczego-jest-ci-niezbedna/

Obsługa loterii

            Jeśli zastanawiasz się nad uruchomieniem loterii (okolicznościowej, promocyjnej etc.) z pewnością zauważyłaś/eś, że wcale nie jest to banał. Proces ujawnia postępujące po sobie komplikacje od momentu przygotowania regulaminu i odpowiedniej dokumentacji, poprzez etap komunikacji z uczestnikami po obsługę systemu teleinformatycznego i proces losowania. Warto więc zdać się na doświadczonego outsourcera, który przygotuje formułę najodpowiedniejszą dla Waszego biznesu.

Mailing/masowa wysyłka SMS  

            Nie zawsze chcemy kontaktować się z wszystkimi klientami telefonicznie. Czasem zależy nam na wprowadzeniu zdrowego balansu pomiędzy różnymi metodami komunikacji. W tym przypadku również warto postawić na współpracę z CC. Łatwy dostęp do baz danych, o którym pisaliśmy powyżej, oraz bogata wiedza na temat komunikacji z klientem sprawiają, że błyskawicznie będziemy w stanie sformatować dla Ciebie odpowiednią kampanię i przeprowadzić ją z równą sprawnością.

            Powyższą listę można mnożyć i poszerzać o kolejne obszary. Prawda jest bowiem taka, że profesjonalne i doświadczone CC, do których grona się zaliczamy, posiada kompetencje, know how oraz zaplecze technologiczne do funkcjonowania w dowolnej postaci na odcinku: Wy – Wasi klienci. Zachęcamy więc do kontaktu i zadawania pytań – chętnie pomożemy!

Radosław Wnukowski

databroker S.A.