Mamy odpowiednie kompetencje, wiedzę i narzędzia do wsparcia Twojego biznesu.
Jesteśmy firmą, która od 2003 roku umacnia się na rynku baz danych oraz call center. Świadczymy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji. Dzięki naszej znajomości rynku baz danych i doświadczeniu w realizacji projektów Contact Center, gwarantujemy dotarcie ze spersonalizowaną ofertą produktów i usług do milionów klientów oraz jej skuteczną sprzedaż. Wśród naszych przewag rynkowych wymieniana jest wielokanałowa obsługa Klienta (telefon komórkowy i stacjonarny, mail, chat, sms, fax, poczta tradycyjna). Ważne są dla nas długotrwałe relacje biznesowe, czego efektem są lojalni klienci.
Koncentrujemy się na jak najlepszym poznaniu potencjalnego klienta, zarządzaniu posiadanymi informacjami na jego temat oraz na skutecznym dotarciu do niego, za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Wszystko to jest możliwe, ponieważ nasz zespół tworzą ludzie z pasją, uśmiechem, kreatywną głową i motywacją do efektywnego działania.
BROKERZY BAZ DANYCH
Działalność brokerska na rynku baz danych czyli dostęp do najbardziej wartościowych baz biznesowych oraz konsumenckich liczonych w milionach rekordów oraz konsulting dla firm w kwestii dobory właściwej bazy.
ODDZIAŁ CONTACT CENTER
Contact center, wraz z zespołem wykwalifikowanych sprzedawców i systemem teleinformatycznym do efektywnego prowadzenia procesów wsparcia sprzedaży, obsługi Klienta (ruch wychodzący i przychodzący) oraz promocji produktów i/lub usług.
ORGANIZACJA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
Obsługa programów lojalnościowych i motywacyjnych, których zasadniczym celem jest przywiązanie klienta do firmy, a dodatkową korzyścią zebranie unikalnych informacji na temat uczestników programu przez organizatora.
BPO
Działania na rynku outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcing), których celem jest organizowanie procesów zarządczych realizowanych w ramach programów lojalnościowych oraz automatyzacja obiegu dokumentów, raportowania sprzedaży, działań windykacyjnych.
WIRTUALNY ODDZIAŁ
Programy wsparcia sprzedaży i promocji, prowadzone przy wykorzystaniu zasobów technologicznych, operacyjnych i konsultingowych. Ich efektem jest wzrost sprzedaży, podniesienie rentowności oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
ORGANIZACJA LOTERII I KONKURSÓW
Kompleksowa obsługa loterii i konkursów organizowane przez firmy, rozumiana jako przetwarzanie zgłoszeń, analiza, obsługa prawną, opracowanie mechanizmu losowania czy komunikacja z uczestnikami.