2017-05-30

Szukasz pracy w telemarketingu? Sprawdź czego szuka Twój potencjalny pracodawca!

Telemarketing to dynamicznie rozwijający się kanał w zakresie obsługi Klienta oraz wsparcia procesów sprzedaży.  Wydawałoby się, że praca w tej branży jest łatwo dostępna, ponieważ  procesy rekrutacji trwają w różnych okresach kalendarzowych, niemal permanentnie, a w ogłoszeniach widać wyraźnie, że nie liczy się wiek, wykształcenie ani nawet doświadczenie. Co w takim razie brane jest pod […]

2017-04-27

Czego boi się Twój Klient?

Jeśli pracujesz w sprzedaży – otaczają Cię Klienci, to pewne. Każdy jest inny i wymaga indywidualnego podejścia.    W Twojej codziennej pracy sukcesem jest przedstawienie określonej propozycji na tyle skutecznie, by Klient, oczarowany korzyściami, które mu przedstawiłeś, dokonał zakupu. Niekiedy o tę transakcję jest łatwiej, jeśli kupujący inicjuje kontakt i dociera do nas z istniejącą już […]

2017-03-28

Zmora telemarketera – nie popełniaj tych błędów!

Znamy doskonale telemarketing, każdy z nas bowiem niejednokrotnie rozmawiał z pracownikiem Contact Center, czy to w przypadku usługi, czy zakupu produktu. Nie zawsze rozmowa kończy się transakcją, jednak zawsze pozostawia po sobie wrażenie, które może, bądź to zniechęcić klienta do dalszego kontaktu, bądź też stanowić wizytówkę otwierającą  wiele drzwi w przyszłości. Zdarza się, że Klienci […]

2017-03-14

Wycieczka za kulisy firmy – wywiad z pracownikiem databroker.

Wywiadu dla przedstawiciela portalu gowork.pl udzieliła Anna Janas, pracownik databroker SA, obecnie pełniący funkcję zastępcy dyrektora operacyjnego. Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do zapoznania się z, okraszoną fotorelacją, treścią wywiadu, znajdującą się na stronie: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,29,wywiad-anna-janas Gowork:Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? AJ: To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na […]

2017-02-13

Dlaczego kupujemy?

Jak często kupujemy pod wpływem impulsu? Pod wpływem emocji? Na pocieszenie? W nagrodę? Mnie zdarza się to bardzo często. Nie chodzi o konkretny produkt, celebruję moment podejmowania decyzji. Wtedy, gdy kupuję, czuję się jak królowa całego świata. Jakby decyzja o zakupie, którą podejmę, ratowała ludzkość przed wymarciem. Lubię, gdy właśnie tak traktuje mnie sprzedawca. Nie […]

2017-02-13

Dlaczego warto być telemarketerem?

Branża BPO oraz zdalnej obsługi Klienta jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż w Polsce. Centra telemarketingowe świadczą na rzecz Zleceniodawców coraz bardziej zaawansowane usługi, konsultanci w nich zatrudnieni wykonują coraz bardziej skomplikowane zadania, są coraz lepiej wyszkoleni i pracują z wykorzystaniem zaawansowanych aplikacji informatycznych. Jednocześnie telemarketing w mediach jest chętnie wykorzystywany jako przysłowiowy „chłopiec […]