2017-09-27

Jak zaplanować skuteczną telefoniczną kampanię sprzedażową?

Nawet jeśli Twoja firma przez telefon sprzedaje spełnianie marzeń ze 100% gwarancją skuteczności, klient nie skorzysta z propozycji, jeśli zrodzi się w nim podejrzenie, że jest uczestnikiem źle prowadzonej kampanii sprzedażowej. Nie chcesz zgotować sobie (i jemu) takiego losu? Sprawdź, jak dobrze przygotować się do telefonicznej kampanii sprzedażowej.

2017-08-22

Grywalizacja a cel sprzedażowy czyli zamiana rutyny w dobrą zabawę.

                Wszystkie czynności, z którymi się mierzymy można podzielić na etapy. Często czynimy to, by czuć postęp wykonywanych zadań. Dla przykładu: pracę możemy przedstawiać sobie nie tylko jako gęsty, ciężki okres od rana do popołudnia, ale jako przestrzeń usianą konkretnymi, postępującymi po sobie obowiązkami oraz przerwami, które pozwalają złapać oddech i uporządkować myśli. Znacznie łatwiej […]

2017-07-21

Czego warto szukać u pracodawcy i dlaczego to znajdziesz w Call Center, czyli słów kilka o poszukiwaniu pracy.

Wstajesz rano i… Po długotrwałej bezczynności nadchodzi dzień, w którym strącasz z siebie kołdrę i otwierasz laptopa, nie po to żeby przejrzeć facebook’a, czy poszukać filmu na wieczór, ale żeby wskoczyć w świat ogłoszeń i anonsów dotyczących pracy. Zanim zaczniesz klikać w kolejne oferty, na ogół zadajesz sobie kilka pytań: czego szukasz? Na czym Ci […]

2017-07-06

Wędrówka po Call Center – co kryją w sobie poszczególne działy i jak ze sobą współpracują?

Call Center jakie jest – każdy wie, albo przynajmniej sobie wyobraża: open space i telemarketerzy, Supervisorzy i Kierownicy. Rzeczywiście, tak w dużym skrócie mogłaby wyglądać nasza charakterystyka, ale byłaby ona odrobinę powierzchowna. Postaramy się opowiedzieć Wam trochę więcej. Ciekawi jak wygląda to w rzeczywistości? Zapraszamy do lektury! W firmach zajmujących się profesjonalną obsługą Klienta z wykorzystaniem […]

2017-06-30

Jak działają firmy bez szefa czyli pojedynek hierarchii i holakracji. Która koncepcja ostatecznie ma szansę zwyciężyć na rynku Call Centrowym?

Zdaje się, że całkiem pokaźna grupa pracowników ma na swoim koncie kryzys wiary w hierarchię, a co za tym idzie – pragnienie pracy bez nadzoru, być może nawet chęć detronizacji przełożonego, czy zajęcia jego miejsca. Dotychczas dla wszystkich tych, którzy marzą o pracy bez szefa nad głową, albo wejście w jego skórę, istniało jedno wyjście […]

2017-06-26

Geneza telemarketingu, czym był a czym jest obecnie?

Każdy z nas zna pojęcie telemarketingu i niejednokrotnie zetknął się z nim w swoim życiu. Dziś udamy się na wycieczkę do przeszłości, aby sprawdzić czym on właściwie jest i jaka jest jego geneza. Czy zmienił się na przestrzeni lat?